Advertisement

מנסור עבאס ביבי : חדשות רוטר מנסור עבאס לעמית סגל אינני שולל תמיכה בחוק צרפתי אם אני מקבל תקציבים וחקיקה לא אכפת לי לתת לנתניהו מה שצריך : ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ».

מנסור עבאס ביבי : ×—×"שות רוטר מנסור ×¢×'אס לעמית ס×'ל אינני שולל תמיכ×" ×'חוק צרפתי אם אני מק×'ל תקצי×'ים וחקיק×" לא אכפת לי לתת לנתני×"ו מ×" שצריך : ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ».. לטענת עבאס, הצעדים שנקטו בהם היום בכנסת לא קשורים לצעדיהם הבאים ולהליכי הרכבת הממשלה, אך שב והבהיר שיפעל נגד מי שיפגע באינטרסים שלו ושל מפלגתו: הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט. חהכ מטאנס שחאדה במתקפה על חהכ מנסור עבאס:‏לא פלא שח״כ מנסור.דרך אותנטית לשרת את ביבי.ח״כ עבאס לא ראוי להנהגה. מנסור עבאס מכפיף את הלאומיות בפני הדת ומפוצץ את המשותפת 31 ינואר 2021 8:17 am אין תגובות. מנסור עבאס הכשיר אתמול את הכניסה לממשלת ימין אבל התקשורת לא הבינה קשה קשה להבין שביבי גאון.

האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». חברי הכנסת אבוטבול, עבאס וסופר. מסתייג מהסגנון הגזעני שמופנה נגדנו. ⬅تا.بعونا عبر صفحة #فرات #نصار الاخبارية ⬇ على.

×
×"רשימ×" ×"משותפת ×"אם ×"קשר ×'ין מנסור ×¢×'אס לנתני×"ו יו×'יל ל×"תפרקות ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
איימן עודה על מנסור עבאס: תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה: מנסור עבאס הכשיר אתמול את הכניסה לממשלת ימין אבל התקשורת לא הבינה קשה קשה להבין שביבי גאון. עבאס טען בריאיון ל'חדשות 12' כי ההחלטה לתמוך בהצעת גוש השינוי שהובילה לתבוסת נתניהו בהצבעה על הוועדה המסדרת לא התקבלה עקב אמירותיו של סמוטריץ', אלא מתוך ניסיון של רעם לשמר את מעמדה כלשון המאזניים. קבלת קהל בסניף ברח' עבאס 10, חיפה בתיאום מראש. ⬅تا.بعونا عبر صفحة #فرات #نصار الاخبارية ⬇ على. בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות. הקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת ברעם.

עבאס טען בריאיון ל'חדשות 12' כי ההחלטה לתמוך בהצעת גוש השינוי שהובילה לתבוסת נתניהו בהצבעה על הוועדה המסדרת לא התקבלה עקב אמירותיו של סמוטריץ', אלא מתוך ניסיון של רעם לשמר את מעמדה כלשון המאזניים.

דיון מיוחד בקידום תכנית הממשלה למיגור הפשיעה בחברה חכ מנסור עבאס בריאיון לאולפן על הסערה ברשימה המשותפת. האופציות פתוחות מנסור עבאס במליאה צילום: כול הכבוד לכה עבאס מנסור כולנו איתכה מכול הלב בעם הבא בעזרת השם תגיע 10 מנטטים טוב שי הצבעי נגד סמוטריץ הפלתה את הליכוד יאיר לפיד צריך לעשות לעבאס מנסור הכבוד גדול ישר כוח. אייבי בנימין (שישי חברתי) מראיין את ח''כ מנסור עבאס ברדיו החברתי הראשון 14/2/20, יור רעם מהרשימה המשותפת. בנוגע ליוזמת החוק לבחירה ישירה אמר עבאס, אנחנו בוחנים את החוק לבחירה ישירה ועמדתנו תקבע לפי טובת החברה הערבית וטובת רעם. רעמ טרור מנסור עבאס נפתלי בנט. ⬅تا.بعونا عبر صفحة #فرات #نصار الاخبارية ⬇ على. במהלך ישיבת הסיעה של מפלגתו, חכ עבאס טען כי חלק גדול מהמפלגות בישראל כבר מקבל את רעמ וחלקים קטנים. במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים. מסתייג מהסגנון הגזעני שמופנה נגדנו. עבאס טען בריאיון ל'חדשות 12' כי ההחלטה לתמוך בהצעת גוש השינוי שהובילה לתבוסת נתניהו בהצבעה על הוועדה המסדרת לא התקבלה עקב אמירותיו של סמוטריץ', אלא מתוך ניסיון של רעם לשמר את מעמדה כלשון המאזניים.

מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 בשבת. Просмотров 6 тыс.4 месяца назад. מסתייג מהסגנון הגזעני שמופנה נגדנו. מנסור עבאס יישא נאום נוסף? תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג.

שיתוף פעול×
שיתוף פעול×" ראשון ×'רע מ מאשרים מנ×"לים מ×'עים מול ×"ליכו×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
מנסור עבאס יישא נאום נוסף? חברי הכנסת אבוטבול, עבאס וסופר. כבר מעל 30 שנה עולים כל בני משפחת דניאל לקברו של אסי זל, אבל השנה האחרונה הייתה מיוחדת בה לראשונה לא נכחו בקבר וגם קבוצתם. ערוץ 7 , ז' באייר תשפא 19/04/21 14:28. מנסור עבאס הכשיר אתמול את הכניסה לממשלת ימין אבל התקשורת לא הבינה קשה קשה להבין שביבי גאון. אנחנו בוחנים את החוק ונחליט על עמדתנו בהתאם לאינטרסים של החברה הערבית. אנחנו עדיין בעמדה כזו שאומרת שכל האופציות מונחות על השולחן. ביבי נותן צוללות למצרים.מטוסי קרב.

לטענת עבאס, הצעדים שנקטו בהם היום בכנסת לא קשורים לצעדיהם הבאים ולהליכי הרכבת הממשלה, אך שב והבהיר שיפעל נגד מי שיפגע באינטרסים שלו ושל מפלגתו:

עבאס טען בריאיון ל'חדשות 12' כי ההחלטה לתמוך בהצעת גוש השינוי שהובילה לתבוסת נתניהו בהצבעה על הוועדה המסדרת לא התקבלה עקב אמירותיו של סמוטריץ', אלא מתוך ניסיון של רעם לשמר את מעמדה כלשון המאזניים. ביבי חבר של מנצור עבאס.ביבי נותן כסף מזומן לחמאס. בנוגע ליוזמת החוק לבחירה ישירה אמר עבאס, אנחנו בוחנים את החוק לבחירה ישירה ועמדתנו תקבע לפי טובת החברה הערבית וטובת רעם. תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה: הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט. אנחנו בוחנים את החוק ונחליט על עמדתנו בהתאם לאינטרסים של החברה הערבית. מנסור עבאס יישא נאום נוסף? הסערה הפוליטית נמשכת, לאחר שהצעת גוש השינוי להרכב הוועדה המסדרת עברה היום (שני) במליאת הכנסת בעזרת קולותיהם של חברי מפלגת 'רעמ'. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 בשבת. האופציות פתוחות מנסור עבאס במליאה צילום: כבר מעל 30 שנה עולים כל בני משפחת דניאל לקברו של אסי זל, אבל השנה האחרונה הייתה מיוחדת בה לראשונה לא נכחו בקבר וגם קבוצתם. מזימת אפריל של נתניהו לביטול המשפט עדיין כאן: חהכ מטאנס שחאדה במתקפה על חהכ מנסור עבאס:‏לא פלא שח״כ מנסור.דרך אותנטית לשרת את ביבי.ח״כ עבאס לא ראוי להנהגה.

רעמ טרור מנסור עבאס נפתלי בנט. איימן עודה על מנסור עבאס: סתיו, אחריך, אבל 09 דצמבר 2020 8:34 pm תגובה. מזימת אפריל של נתניהו לביטול המשפט עדיין כאן: תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג.

×
×"עליונות ×"×™×"ו×"ית של סמוטריץ ×"שאיר×" את ×¢×'אס ×'×™×"יים ריקות שיח×" מקומית from www.mekomit.co.il
דיון מיוחד בקידום תכנית הממשלה למיגור הפשיעה בחברה חכ מנסור עבאס בריאיון לאולפן על הסערה ברשימה המשותפת. חברי הכנסת אבוטבול, עבאס וסופר. אנחנו עדיין בעמדה כזו שאומרת שכל האופציות מונחות על השולחן. איימן עודה על מנסור עבאס: משרד ראש הממשלה מסייע לפעילות ראש הממשלה ומתאם פעולות בין משרדיות בתחומים שונים, לפי החלטות הממשלה וסדרי העדיפויות שקובע ראש הממשלה. הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט. Просмотров 6 тыс.4 месяца назад. תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה:

האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום?

במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. סתיו, אחריך, אבל 09 דצמבר 2020 8:34 pm תגובה. כבר מעל 30 שנה עולים כל בני משפחת דניאל לקברו של אסי זל, אבל השנה האחרונה הייתה מיוחדת בה לראשונה לא נכחו בקבר וגם קבוצתם. לפני שעה חכ סמוטריץ' נגד שתפ עם עבאס: ⬅تا.بعونا عبر صفحة #فرات #نصار الاخبارية ⬇ على. במהלך ישיבת הסיעה של מפלגתו, חכ עבאס טען כי חלק גדול מהמפלגות בישראל כבר מקבל את רעמ וחלקים קטנים. מנסור עבאס יישא נאום נוסף? דיון מיוחד בקידום תכנית הממשלה למיגור הפשיעה בחברה חכ מנסור עבאס בריאיון לאולפן על הסערה ברשימה המשותפת. יור 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', ממשיך בקו התקיף נגד הקמת ממשלת ימין שתישען על רעמ בראשות חכ מנסור עבאס למרות הלחצים מהליכוד: אייבי בנימין (שישי חברתי) מראיין את ח''כ מנסור עבאס ברדיו החברתי הראשון 14/2/20, יור רעם מהרשימה המשותפת. איימן עודה על מנסור עבאס: ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט.

תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג מנסור עבאס. חכ מנסור עבאס מרעמ הציג לפני זמן קצר את משנתו בכל הקשור לפלונטר הפוליטי אליו נקלעה המדינה.

Posting Komentar

0 Komentar